Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 30 november 2010 16:23

Hejsan, detta är ett mobilinlägg, ska mest se om det fungerar och blir bra! Har varit hemma från skolan sen förra måndagen, fick bakslag i helgen. Typiskt att jag skulle på julskyltningen och frysa. :( jaja det var jobbigt att skriva här kan skriva mer på dattorn.

Av Caroline - 27 november 2010 10:20

TJOOOO.

Vaken och "pigg"..

Ska till Amanda och Cornelia om 45 min drygt, men ska inte vara där förrän 12, hihi. Tar ju lite tid att köra dig i detta vädret. Och kallt är det dessutom.. :(

Men hos dem ska vi bla: ha snöbollskrig, B A K A, och lite annat, sen sover jag och Anne Coos där, jo Anne Coos och Becky ska också dit! :D

Jag är dock inte riktigt frisk än så ska hålla mig värm! ;)


 

anne coos och cornelia, 2 av de underbara som ska förgylla min helg.(:  

Av Caroline - 26 november 2010 09:34

Tjoballou.

Har varit sjuk sen måndagskväll, varför finns halsfluss?

Men nu är jag på bättringsvägen, bara lite ont i halsen och förkyld.

Ska försöka paddla mig iväg till Cornelia imorgon för bak.. Bra när man inte är riktigt frisk ju(Y), men jag får hålla Corre&Becky sällskap.


Nu ska jag ha en till tråkig dag här hemma, tv is my sickliiife right now!

Igår var jag så uttråkad så jag lockade hela mitt hår..

  

mega sött brev och asball mössa underbaraste syster skickat med posten.

mest för att jag gillar mina ögon på denna bilden, tiihii  

Av Caroline - 23 november 2010 12:01

Hej, har inte den blekaste aning varför jag har kvar min blogg?

Känns inte som min grej, och kass är jag dessutom.

Har inte tid med det heller, skolarbeten tar dööö på mig, och jag hatar det!

Men nästa vecka, eller nästa igen, kanske veckan efter det(?) ska jag besöka en skola här i Hörby, är ganska nervös hehe.

Idag är jag inte i skolan, har halsfluss..

Bakterier är så onödiga! Varför inte utrota dem? Det går nog inte, men ni måste hålla med om att det finns för mycket skit på denna jord.


Gillar inte vädret heller.

Hade jag fått bestämma skulle det vara sol och värme året om, men

det är utan tvekan omöjligt att jag någon dag skulle kunna få bestämma det.

Är ju typ 0.000000000000000000000000001% av denna värld, inte ens det.

Men ja, jag ler åt det glittrande golvet på bussarna och fortsätter att göra knutar på kolabanden som jag proppat ner i min supersköna vinterjackas ficka.

 

det jag vill satsa stenhårt på:

-londonresan,

-träffa pappa mer,

-träffa syster,

-orka städa mitt rum,

-inbilla mig att det är 33 grader och sol ute,

-göra något åt min dåliga kondis,

-vara frisk,

-satsa på mina betyg, och visa vad jag går för,

 

 

 

pusstjaaaaaaaao.


Av Caroline - 19 november 2010 06:28

jag rimmar på, från undergrownd nivå.. jag siktar mot toppen så långt jag kan nå... låthelvete.

TJO.

Gick upp 04:45 för att duscha, det har jag gjort med!

Utvecklingssamtal kl. 08, efter skolan åker jag med felicia och nelly till lund för felicia skulle kolla på någon tröja sen ska jag nelly och malin till cupen, och eftersom det inte är lönt för mig att åka hem så sover jag hos nelly och på lördag ska jag till nikolinas fest, bloggar mera på söndag.

"och håll ut, bilderna kommer, jag är bara så jädrans slö" lika a slofock. (:

BUSSEN GÅR SNART OCH DEEEEN VILL JAG INTEEE MISSAAAA, HEJ DÅÅÅ!!

Av Caroline - 17 november 2010 20:53

idag, halv 4, sa min hund farväl. han trivs som fan i det blå, jag är 100 på det!

annars har det varit en allmänt "tråkig" dag.

tog en 10 min tidigare buss och på den serverades frukost, bulle med ost, skinka, gurka och en päron-mer. & lite annat småttågott.


ska passa på att skriva att jag stör mig på lite saker.

men skitsamma, det är bättre nu än det varit på lääänge.

vet inte längre om jag vill byta skola, fast jo.. nä, jo kanske. 

ska i vilket fall som helst testa och se hur det känns.

min älsklings jennifer is back on track snart tror jag. (:


Annars har det inte hänt något speciellt, imorgon ska jag komplettera det sista på historieprovet och jag satsar som tuuusan på ett G.

Fredag; utvecklingssamtal, efter skolan blir det cupen med Nelly & Malin. Sen sover jag nog hos Nelly eftersom jag på lördag ska till Nikolina´s WII kväll/fest/vad man nu kallar det.


HA DET BRA SOM FAN. TAKE CARE FFS. NU SKA JAG SE SISTA AVSNITTET AV "VÄLKOMMEN ÅTER", fan det är ju så jävla bra och jag är monas största fan.


RIP SIMON, ÄLSKLING


Eyo jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
kommer in rullar hårt i stockholms terräng
det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt 
-STUCK ON MY BRAIN.  petter


aja, hejdå!  

Av Caroline - 15 november 2010 21:58

Guldbollen till Zlatan för 5:e gången då, JAO. :D

Skolan var helt okej och lagom crazy, herregud..

Tog tåg och buss hem med Emma, så vi var hemma vid halv 7.

Nu är jag precis nyduschad, ska snart sova är laaagom sleden.

HA DET FINT.

      

haha lite flum-bilder.


flummo @ bdb

caroline hallberg @ fb


Av Caroline - 14 november 2010 19:51

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! det var längesen. ):

Har inte haft tid och pallat och så, men nu är jag här.

Har gjort en himla massa under tiden jag inte bloggat, t.ex varit på cupen! sov hos camilla fre-lör, vi tog 23:42 bussen från svalöv hem till henne sen så typ var vi vakna till halv 3, måla naglarna och lite sånt, haha.

tack för alla slag, blåmärken och brutna ben! det var trevligt.

Jag fick MVG på svenskan iaf, göööööööött & ännu ett tecken på att jag är svensk.

Idag har vi varit på gåsmiddag med farbror, kusin, mormor, emma, lillemor och lite av deras släkt.

Mamma har haft lite talfel med. Först skulle vi tydligen äta KALKON men det var egentligen GÅS, sen skulle vi se MAMMA SÖKER FRU och inte ENSAM MAMMA SÖKER. xD

 

Men nu ska vi kolla på ensam mamma söker, ha det fiiiiiint! :) imorgon kan ni få lite bilder och så,

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards