Alla inlägg under oktober 2010

Av Caroline - 31 oktober 2010 09:41

HEJSAAAN.

Har inte varit så pepp på att blogga pga flytten och det.. men nu ska ni få lite höstbilder som jag och corre tog i fredags, det var inte planerat, vi bara slängde oss i löven utanför bibblan när vi blev trötta på att sälja.

                

Av Caroline - 28 oktober 2010 19:59

HEJHO.

Har haft ganska mycket att göra denna veckan, därför jag inte har bloggat.

Hade Temaprov i onsdags, tror jag får G,  kanske G+.. det var extremt jobbigt att skriva 6 sidor på 2 timmar.

Imorgon har vi dessutom svenskprov, har inte tränat på det så mycket, för jag vet att jag kommer klara det, bara lite ordklasser och så! (:

Sen har vi flyttat, huset är snart helt tomt, inte ens ett litet hårstrå finns kvar imorgon då nästa torpägare flyttar in och tar över vårt älskade och redan saknade växthus.

Men Hörby är helt okej faktiskt. Jag trivs här, fast jag bara sovit här några nätter. Imorgon är det ändå fredag hur man än vrider och vänder på klockan, och sen har vi höstlov en vecka, yaaaaaaaj!! På söndag kommer Caroline hit, vi ska bada här i Hörby, sen på måndag åker vi tititidigt till ullared och kommer hem senare på kvällen, bloggar mer när jag har tid.


Just nu sitter vi och kollar på Rosa Bandet galan, och äter lite cheesecake som jag och malin bakade häromdan. Nu ska jag kila, ha det gött!

Av Caroline - 26 oktober 2010 17:19

PLUGGAR INFÖR PROV OCH ÄR DÄRFÖR R1 SÅ OSOCIAL HÄR.

HA DET BRA. OCH ÖNSKA MIG LYCKA TILL.

25

Av Caroline - 25 oktober 2010 07:09

HEJ!

Har dragit mig upp ur sängen, fyfan vad jobbigt det ska va.

Men nu är jag här!

Malin ska fixa amerikanska pannkakor till frukost (LLLLLLLL)

Och jag ska göra V mig nu!

Idag är det måndag, blääääääääääääääääääääääää

HADETFINT.


Av Caroline - 24 oktober 2010 13:33

Nu packas det förfullt här, jag och malin har städat akvariet och jag är en ' räddare i nöden ' , hehe jag räddade en liten mini mini bebisfisk som var typ 2 mm.. hehe, hitta den i sista sekund.


Inatt sover jag i Hörby och beger mig tidigt imorgon till bussen som går 06:50, hur ska jag palla det!? Får göra som payam säger och gå och lägga mig 18:00, men då missar jag ju bolibompa, buuu :(


Nu ska 2/4 åka mot ÅSA snart, det är dit Malin och Äpplet ska flytta, 4mil från Ullared typ ;) Hehe, men det är Jonas och Äpplet som ska åka nu, harre fint! ;d


Av Caroline - 24 oktober 2010 00:39

         HERR NILSSON, ALVOD, OLLE & SJÖMUFF/SJÖBURKEN/SNÖRPE = WTF ? 




GODNAAAAATT

Av Caroline - 24 oktober 2010 00:30

Hej för det 1;a .. världskriget & mellankrigstiden har jag prov på på onsdag.

Ikväll har vi lyssnat på LP-skivor, och nu tänkte vi somna, alla 4 i samma rum. 3 i en säng, och 1 på en madrass till moraträsk.

Och nu säger jag G O D N A T T och så syns vi senare idag, 


kan vara lite generös med pics ikväll,

så titta och njut på två av de få bilder jag lägger upp hehe.

     HIHI GODNATT IGEN.

Av Caroline - 23 oktober 2010 19:16

JAG BORDE VARA ÄRLIGARE MOT MIG SJÄLV, OCH SKRIKA ÅT MIG SÅ JAG GÅR HÄRIFRÅN OCH PLUGGAR TILLS JAG FÅR SVIDANDE SKOSKAV I HJÄRTAT.

 

Idag har vi flyttat massor, i huset finns inte längre; vårt vardagsrum (dvs soffan, tv;n, bordet, hyllor, lampa och massa småsaker), min säng, mitt skrivbord och min hylla, mina kläder, speglar mm, 1 köksstol, en hylla från köket och maaaassa mer saker, orkar inte rabbla upp allt, men nu är här inte mycket kvar.

Jag sitter på golvet och skriver, hehe.

Och dessutom har jag glömt min mobilladdare i pappas bil, igen, så när den dör vet jag inte.. då får jag sitta här. eller ta itu med plugget ordentligt. jag vet inte.

 

Nu ska jag gå in till Malin, Äpplet och Jonas, deras kompis som tagit sig hit med sin bil från göteborg, men som kommer från norrbotten. (:

 

Btw, nu sitter vi och följer Luleå - Skellefteå matchen i ishockey, och deras favorit leder med 1 - 0, skellefteå alltså! :)

 

HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL, DET SKA JAG FÖRSÖKA HA.

 

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards