Alla inlägg den 22 oktober 2010

:)

Av Caroline - 22 oktober 2010 18:40

Hoj.

Ett kortkort inlägg bättre än inget.

Packar för fullt, ska åka till Hörby så fort mamma kommer. Imorgon försvinner mitt rum när pappa hämtar möbler osv.

Men nu ska jag hjälpa till att laga mat, smsa och kolla på tv.

Idol ikväll ju ;) VEM HEJAR DU PÅ?

Själv hejar jag på Olle, Jay, Alice och kanske någon mer hehe!

Förresten så bakade jag en kladdkaka nyss som jag redan smakat , mm, med grädde till, sen en morot, AMM.


HA DET FIIIINT!

Av Caroline - 22 oktober 2010 06:39

Allt går upp & ner, som en berg&dahlbana..


Godmorgon, sitter här och försöker banka in lite historia i hjärnan, det är inte så lätt kan jag säga. Det är svårt att lära sig om man inte tycker det är kul, så jag får väl ändra inställning och bara; JAAAAA, HISTORIAAA, SÅ SPÄNNANDEEE... eller något!

Jag har otroligt oroligt ont i mina revben och armar, det är jättekonstigt. Får anstränga mig som sören för att lyfta armarna och ta djupa andetag, någon som vet vad det kan vara?


Nu ska jag iaf fixa lite käk, sen drar jag till skolan.

Har bara svenska idag, prov i det om en vecka dock.

I helgen ska jag packa och packa och packa.

Vilket ledde till att jag inte kunde sova hos nikolina idag - imorgon. :(

Men på höstlovet nästnästa vecka, då jeklar i det ska jag sova hos henne!

& jag och caroline ska till Ullared, snacka om att vi kommer bli nertrampade..

Det är ju KAOS där på helgerna nu..


Men vi får se hur det blir med det!


Nu får ni ha en bra fredag för det ska jag ha!

HEJDÅÅ!


/C. 

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards