Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Caroline - 7 oktober 2010 21:05

TJOTJENIX.

Ganska dryg dag, kom hem för en timme sen typ och har ätit lite!

Det gick ganska bra att sjunga och så.. men jag var sjukt nervös.

Skönt att det är över.

Vi gick och åt på skolan, mindre god mat.. haha och sen mellan 1 och 7 väntade jag och nelly i svalöv, DET var extremt tråkigt.

Vi snacka lite med folk vi kände och åkte fram och tillbaka till torp, åt pommes på kockens, ja vad vill ni veta? haha.

Det var min dag typ, och imorgon har jag matteprov, sen drar jag och carro till patte och sen drar jag till becky och blir där till 11 typ?

HA DET FINT!



you make me smile jao,


/C.

Av Caroline - 7 oktober 2010 06:50

Halli Hallå.

Jag är jätte nyvaken.

Tycker inte om att det är så mörkt när man vaknar nuförtiden, och det är bara 7 oktober!! Tänk på oss som är skit mörkrädda. :(

Jajao, har släppt ut hundarna iallafall.

Och egentligen vet jag inte varför jag gick upp så tidigt idag, har ju tagit ledigt från skolan, och ska va på linåker 9:15, men ajao jag tar nog den vanliga bussen ändå! ;)


Nu ska jag värma upp stämbanden och starta lite musik.

HA DET FINEMANG! -fisksoppa, uee.

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards