Direktlänk till inlägg 17 november 2010

min hund, älskling

Av Caroline - 17 november 2010 20:53

idag, halv 4, sa min hund farväl. han trivs som fan i det blå, jag är 100 på det!

annars har det varit en allmänt "tråkig" dag.

tog en 10 min tidigare buss och på den serverades frukost, bulle med ost, skinka, gurka och en päron-mer. & lite annat småttågott.


ska passa på att skriva att jag stör mig på lite saker.

men skitsamma, det är bättre nu än det varit på lääänge.

vet inte längre om jag vill byta skola, fast jo.. nä, jo kanske. 

ska i vilket fall som helst testa och se hur det känns.

min älsklings jennifer is back on track snart tror jag. (:


Annars har det inte hänt något speciellt, imorgon ska jag komplettera det sista på historieprovet och jag satsar som tuuusan på ett G.

Fredag; utvecklingssamtal, efter skolan blir det cupen med Nelly & Malin. Sen sover jag nog hos Nelly eftersom jag på lördag ska till Nikolina´s WII kväll/fest/vad man nu kallar det.


HA DET BRA SOM FAN. TAKE CARE FFS. NU SKA JAG SE SISTA AVSNITTET AV "VÄLKOMMEN ÅTER", fan det är ju så jävla bra och jag är monas största fan.


RIP SIMON, ÄLSKLING


Eyo jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
kommer in rullar hårt i stockholms terräng
det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt 
-STUCK ON MY BRAIN.  petter


aja, hejdå!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 27 januari 2011 08:57

HEEEJ :D

Av Caroline - 22 januari 2011 11:28

PALLAR INTE BLOGGA HÄR. SKA STARTA EN RIKTIG FINING MED MIN SYSTER ISTÄLLET PÅ BLOGG.SE. HA DET FINT. ...

Av Caroline - 11 januari 2011 23:12

tjoooo det var ett tag sen, back on track snart asså hoppas ni haft ett bra jullov och så, det har jag, och nu har jag börjat på ny skola, g-hill i hörby, trivs väldigt bra, men saknar mina montessoriungar som faaan! har för övrigt flera novell...

Av Caroline - 2 januari 2011 16:43

lovar att bättra mig på detta så fort jag orkar och har fixat min header,   ...

Av Caroline - 21 december 2010 20:46

Nu har vi jullov, både kul och tråkigt.. :( & nu blir väll några glada när det kommer ett LITET inlägg.. men nu e jag klar..   GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR OM VI INTE HÖÖÖRES INNAN! :* ...

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards