Direktlänk till inlägg 23 november 2010

tisdag(?) dööö vad jag inte är frisk

Av Caroline - 23 november 2010 12:01

Hej, har inte den blekaste aning varför jag har kvar min blogg?

Känns inte som min grej, och kass är jag dessutom.

Har inte tid med det heller, skolarbeten tar dööö på mig, och jag hatar det!

Men nästa vecka, eller nästa igen, kanske veckan efter det(?) ska jag besöka en skola här i Hörby, är ganska nervös hehe.

Idag är jag inte i skolan, har halsfluss..

Bakterier är så onödiga! Varför inte utrota dem? Det går nog inte, men ni måste hålla med om att det finns för mycket skit på denna jord.


Gillar inte vädret heller.

Hade jag fått bestämma skulle det vara sol och värme året om, men

det är utan tvekan omöjligt att jag någon dag skulle kunna få bestämma det.

Är ju typ 0.000000000000000000000000001% av denna värld, inte ens det.

Men ja, jag ler åt det glittrande golvet på bussarna och fortsätter att göra knutar på kolabanden som jag proppat ner i min supersköna vinterjackas ficka.

 

det jag vill satsa stenhårt på:

-londonresan,

-träffa pappa mer,

-träffa syster,

-orka städa mitt rum,

-inbilla mig att det är 33 grader och sol ute,

-göra något åt min dåliga kondis,

-vara frisk,

-satsa på mina betyg, och visa vad jag går för,

 

 

 

pusstjaaaaaaaao.


 
 
Ingen bild

malin

25 november 2010 12:50

det låter som fina mål! allihopa! och så snart du är med i lite aktiviteter i hörby rullar nog allt på lite bättre. heja dig! jag trivs som fan här. saknar er. klassen jag går i är skön som fan och spelar kort och skithög musik. :P

Caroline

26 november 2010 09:28

vi saknar dig och dina pannkakor med :(
fan vad gött det låter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 27 januari 2011 08:57

HEEEJ :D

Av Caroline - 22 januari 2011 11:28

PALLAR INTE BLOGGA HÄR. SKA STARTA EN RIKTIG FINING MED MIN SYSTER ISTÄLLET PÅ BLOGG.SE. HA DET FINT. ...

Av Caroline - 11 januari 2011 23:12

tjoooo det var ett tag sen, back on track snart asså hoppas ni haft ett bra jullov och så, det har jag, och nu har jag börjat på ny skola, g-hill i hörby, trivs väldigt bra, men saknar mina montessoriungar som faaan! har för övrigt flera novell...

Av Caroline - 2 januari 2011 16:43

lovar att bättra mig på detta så fort jag orkar och har fixat min header,   ...

Av Caroline - 21 december 2010 20:46

Nu har vi jullov, både kul och tråkigt.. :( & nu blir väll några glada när det kommer ett LITET inlägg.. men nu e jag klar..   GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR OM VI INTE HÖÖÖRES INNAN! :* ...

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards