Alla inlägg den 6 november 2010

Av Caroline - 6 november 2010 19:28

HÄR ÄR MINA HÖSTLOVSBILDER, ENJOY!

  VÅR FREDAG OCH LÖRDAG.   FREDAG 5/10, BAKLUCKELOPPIS       

                            


I BILDERNA MEDVERKAR; CAROLINE X2, SYSTER MALIN, ÄPPLET EMANUEL, CORNELIA, NIKOLINA, EMELIE, REBECKA, EBBA, BALLERINA & FREDAG+LÖRDAGSMYS.

Av Caroline - 6 november 2010 17:53

Hejsan ojsan hoppsan, hallå ja.. pinsamt.

Har inte bloggat idag. Är ju inte bäst på detta så kanske skulle ge upp på en gång, men nej jag gillar att skriva av mig och så, skiter i statistiken till 100% egentligen bara att det är det roliga plusset på det hela! (:

 

Idag har vi varit i Håstenslöv och hämtat det sista, sen skulle vi egentligen bada eller bowla, men trötta som vi var så bestämde vi oss för en kort-kväll här hemma(:

Mamma vill spela poker men det tycker bara Lars man ska göra på datorn, så istället valde hon Gin&Rummy -skiiiiiiiiiiiiitkuuuul!

..Om man inte spelar det för ofta.


och bilderna som jag lovade idag.., kommer kanske sen, vaknade ju inte förrän 9, haha! jag lovar dem ska upp.

 

nu ska jag äta oxfile, pommes med bearnaise!(:

 

OCH NJUTA AV DEN SISTA "VA UPPE HUR LÄNGE DU VILL" KVÄLLEN, SKOLA PÅ MÅNDAG OCH JAG ÄR INTE ETT DUGG TAGGAD, BLÄÄÄJA!   

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards