Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Caroline - 4 oktober 2010 17:59

TJO.

Idag åker Rufus (världens goaste långhåriga schäfer och pappa till valparna). :(

Men jaojao. Skolan var helt okej idag! Hade typ bara historia, engelska och genomgång! Kom hem kvart i tre någongång!


     

4 valpar kvar, bild nr 2 är Leah! Sjuuukt söt, men förmodligen såld snart eftersom det var några som ville ha henne.. :'(


  

kolla mina söta lockar som jag gjorde imorse, men dem försvann lika snabbt! /:



YAO, ha det gött sööm fan! fredag snart ju!

/C. 

Av Caroline - 4 oktober 2010 06:48

Godmorgon!

Tycker jag är ganska duktig som vaknar 6.30 trots att jag inte hade ställt något alarm, jag är väl för van vid att vakna vid den tiden! ;)

Idag är det måndag, vet inte om jag gillar det särskilt mycket, men någon gång ska det ju vara det!

Drar till skolan, efter skolan drar jag till musikskolan och pusslar ihop dem sista bitarna tills på torsdag då jag förmodligen ska vara ledig om jag har mod till att ställa mig på scenen och sjunga den dära förbaskade musikallåten SJÄLV.

Nu ska jag iallafall klä på mig och se om hundarna är kvar där dem ska!


/C.

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards