Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Caroline - 11 oktober 2010 21:24

tJO,JO.

hEhE, jAG OCh MALiN CYkLAdE tiLL MARiEhOLM OCh NORRVidiNGE iNNAN OCh hANdLAdE LitE tACOStiLLbEhÖR EFtERSOM dEt bEHÖVdES tiLL VÅR kVÄLLSMAt.

OCh dEt hAR Vi Ätit NU.

OCh dRUCkit COLA, dEt ÄR FAktiSKt GOtt, MEN ONYttiGt, JAG VEt, ALLA VEt DET, dEt ÄR iNtE ALLS bRA FAktiSkt.

OCh NU hAR Vi kOLLAt PÅ ULLAREd, MiN FARbROR ÄR GRYM PÅ GOLF, HiHi.

StOLt! EhhE, tYP.


NU SKA JAG SNART SOVA.

OCH NI MED, HA DET SJUKT UNDERBART JÄKLA BRA SÅ HÖRS VI IMORGON.

IMORGON ÄR DET TISDAG OCH VI SLUTAR 2, SNACKA OM GÖTT. HEHE.

PUSS.



Av Caroline - 11 oktober 2010 16:46

HAHAHHYOHAHAHHAHAYOYO!

HAHA, DAGEN HAR VARIT ETT HAHA.

haha, har inte kunnat sluta skratta, inte ens vid fel skrattillfällen.. :P

men det är ju rätt kul tycker jao! 

slutade dock 4 idag och det var sjukt segt, fick powerwalka från idrotten till bussen så ska duscha snart! skabb caroline, schhkaaabb.

hihi,

 

IDAG HAR JAG OCH CAROLINE 10 VÄNSKAPSMÅNADER OCH DET TYCKER JAG ATT VI ALLA FIRAR GENOM ATT NI SKRIVER GRATTIS OCH VI LER STORT! du är så jävla bra du,caroline!

      

 

 

/c.

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards