Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Caroline - 23 oktober 2010 19:16

JAG BORDE VARA ÄRLIGARE MOT MIG SJÄLV, OCH SKRIKA ÅT MIG SÅ JAG GÅR HÄRIFRÅN OCH PLUGGAR TILLS JAG FÅR SVIDANDE SKOSKAV I HJÄRTAT.

 

Idag har vi flyttat massor, i huset finns inte längre; vårt vardagsrum (dvs soffan, tv;n, bordet, hyllor, lampa och massa småsaker), min säng, mitt skrivbord och min hylla, mina kläder, speglar mm, 1 köksstol, en hylla från köket och maaaassa mer saker, orkar inte rabbla upp allt, men nu är här inte mycket kvar.

Jag sitter på golvet och skriver, hehe.

Och dessutom har jag glömt min mobilladdare i pappas bil, igen, så när den dör vet jag inte.. då får jag sitta här. eller ta itu med plugget ordentligt. jag vet inte.

 

Nu ska jag gå in till Malin, Äpplet och Jonas, deras kompis som tagit sig hit med sin bil från göteborg, men som kommer från norrbotten. (:

 

Btw, nu sitter vi och följer Luleå - Skellefteå matchen i ishockey, och deras favorit leder med 1 - 0, skellefteå alltså! :)

 

HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL, DET SKA JAG FÖRSÖKA HA.

 

Av Caroline - 23 oktober 2010 10:38

HEEJ.

Har inte tid att sitta här och blogga, gick upp 07:40, sen hämta pappa mig i hörby osså åkte vi hit till håstenslöv och så kom min ena farbror kjell osså håller alla 5 (malin och äpplet med) på att packa, och snart kommer mamma.

Hela vardagsrummet står just nu i ett släp med min säng.


HEJDÅÅÅÅÅ

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards