Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Caroline - 6 oktober 2010 21:29

LALALANANANAWEAEWEAWEA!

HEY HO LET IT FLOOOW.

HAHA. JAG ÄR DAMP NÄR JAG LYSSNAR PÅ MUSSSIC.


hehe, aaaaa.



NÄ SERIÖST! :


Hejsan.

Det där uppe är sånt vi på svenska kallar trams eller något haha.


Har egentligen inget att skriva!

Nu kollar jag på välkommen åter, fast nu är det paaaus.

HADETFINT! /C.


-JAG TAR NOG TIDIGA BUSSEN IMORGON ÄNDÅ SÅ BECKY OM DU LÄSER DETTA, PASSA PLATS-

Av Caroline - 6 oktober 2010 18:30

TJOjao.

Du som får mig att sluta skriva; jao, du är bäst! det är extremt störigt haha! 

Har precis kommit hem från musikalrepet, fett najs..!

Gick superdåligt första gången men andra tog vi i från tårna och bara: KOM SÅ DRAR VI SÖDERUUUUUUUUT.. haha, det är kul!

Nu ska jag vila en stund, släppa ner mitt hår, kanske ta en dusch eller slänga mig på soffan tills det är mat! 

Det är ju bonde söker fru idag jao, i like! 


Och imorgon behöver jag inte vara på linåker förrän kvart över 9 så jag åker nog med linåkerbussen, hihi!


/C.


Av Caroline - 6 oktober 2010 06:50

Vaken är exakt allt jag är just nu!

Måste klä på mig, göra vid mig, äta frukost och träna en sista gång på glosorna på bara EN TIMME.

Så detta blir ett kort inlägg.

Idag går vi bara till 2, skönt tycker jag.

Jaja, hoppas ni får en bra dag!

/C.

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards