Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Caroline - 5 oktober 2010 20:52

godmorgon, ska vända tiden på bloggen fram tills fredag så ni vet, hihi.

-för omväxlingens skull-

Inatt drömde jag om att Äpplet stod i köket och gjorde pannkakor och att jag lurade massa folk att jag skulle börja på linåker och dem gick på det. -haha sjukt roligt-

 

NÄ JAG SKOJA BARA MED ER. HAHA, DET DÄR UPPE ÄR VAD SOM HÄNDER JUST NU!


Hehe, vi har inte ätit än.., klockan är ju bara 20:52.. ehehehe..

men snart ska vi äta PANNkakor, det låter ju äckligt egentligen .. ^^

Haha, men ni får bli bättre på att kommentera tycker jag, annars slutar jag omedelbart med detta!

Blir ju deprimerad när folk säger "jag läste på din blogg"

-VA, JAHA, MEN JA OKEJ så tänker man: "VARFÖR KOMMENTERA DU INTE DÅ SKITUNGE" haha.

 

RIVERSIDE MOTHAFKA.

 

/c.

Av Caroline - 5 oktober 2010 18:26

VAD TYCKER NI OM MIN NYA DESIGN!? :d

Av Caroline - 5 oktober 2010 17:46

Tycker inte om att ni inte kommenterar, hallå, varför tror ni jag skriver? ;/

haha, det får ni allt jobba på lite...

Ajao, skolan var seeeeeeeeeeeeeeeeeeg.

Hade brännboll på idrotten, haha guuud vad jag suger på det kom jag på!

Sen hade vi typ bara bild, och svenska, och vi åt miniköttbullar med potatis sås och lingon haha!


Ska cykla till marieholm senare, haaarre fint!

/C.

Av Caroline - 5 oktober 2010 07:35

heyho här kommen ett litet inlägg.

blir så nervös när jag inte lägger in på ett tag, ni kanske slutar kolla då.. :|

men jaja!

Är färdig för att åka till skolan, stge upp kl 6 för att jag skulle hinna duscha med, det var rätt najs!

Idag går vi till 4, så kommer inte hem förrän kvart i fem ungefär! bloggar mer då!

Fast nästa vecka ska vi ändra tider i skolan så vi ska gå till 4 på måndagar (dryyyygt), 2 på tisdagar, halv 3 på onsdagar, halv 4 eller 4 på torsdagar och 2 på fredagar, vilket betyder att jag kommer komma hem halv 7 när vi har flyttat till Hörby om jag slutar 4. (ännu drygareee)

Idag ska jag spela trummor på musiken iallafall, hell yeah! -DET ÄR KUL!

 

Haha, men nu ska jag typ se om Malin och Äpplet hade tänkt vakna, annars drar jag till skolan utan dem! (dem hade tänkt följa med idag, haha)

----they wiiiish----

 

HADETFINT! /C.

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards