Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Caroline - 19 oktober 2010 21:00

HEJSAAAN.

Nu har jag duschat!

  

  

vad tycker ni om mitt nya hår då?


AJA.

Nu skriver jag inget mer än GODNATT.

Ho förresten, idag har jag packat lite! hihi..


HA DET FINT.

/C.

Av Caroline - 19 oktober 2010 15:59


TJO.

Här kommer dagens oufit, lite otydlig och så, men bara sjunk in i det och låt dina tankar flöda så löser det sig nog.



  

en svart&vit randig långärmad tröja.

ett pärlhalsband, (cheap monday jeans), och till det en sjal med prickar och blommor.


  

knopp i håret (gillar jag).


Hehe, nu ska jag PACKA.. PRIO 1..

Men ha det så bra, imorgon sticker jag kanske till center syd med syster och becky och handlar skooooooooor, och kanske något mer, typ hårfärg? (a)

-Nä, jag ska färga det hos frissan så det inte blir som sist ;)

HEHE.



Av Caroline - 19 oktober 2010 06:46

Godmorgon.

Ville verkligen inte gå upp idag, men jag gjorde det ändå.

Idag är det tisdag, en fullkomligt totalt värdelös tisdag som inte borde finnas.

Tisdsag är ingen dag, varför finns den ens? Åh! Blir så lack.

Hursomhelst så ska jag va med lite corre efter skolan innan vi ska sticka till songbirdz och testa på.

Min hosta är dock inte borta, och det suger! 

 

Nä nu ska jag sticka, jag lovar att ni får dagens outfit idag, fastän att jag var sent uppe..

 

SES SNART!

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards