Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Caroline - 1 oktober 2010 17:29

Tjenareria.

Hemma, har varit i skolan och haft fotbollsturnering, kom nästnästsist men är nöjd över mitt snygga mål och min insats som målvakt, räddade mååånga bollar ska ni veta, aouch, aj, ***** .. vad ont vissa gjorde.. höhö!

Men är man med i livet får man livet tåla. Eller?


Jaja, sen slutade vi två. Jag, Corre, Becky och Nelly gick hem till Corre, ja Nelly gick ju först med Agge och haha.. mm..

Sen sålde vi lite, ja det gick faktiskt helt okej.

Sen kuuuuuuuuuuutade jag, b&n till bussen eftersom vi upptäckte när vi satt i ett kök att klockan var 4 och vi skulle ju hämta våra väskor and stuff först och bussen gick 12 över, men den var såklart sen.

Fast jag hade iofs skitkul med min granne som tog samma buss, haha, busschauffören pratade med oss och hade en väldigt rolig busstur, men iaf min granne är 14 men hon fyller snart 15, om några är intresserade.. haha.


MEN VARFÖR BÖRJAR JAG PRATA OCH UMGÅS MED MINA JÄMNÅRIGA GRANNAR EN MÅNAD INNAN VI SKA FLYTTA HÄR IFRÅN NÄR JAG BOTT HÄR I SNART ETT ÅR, OCH ETT ÅR INNAN DESS.

AH BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG.

 

Jaja, nu har jag väldigt slarvigt kastat ut mina känslor över er. hoppsan,

HA EN BRA FREDAGSKVÄLL IALLAFALL.

JAG ÅKER TILL KRISTIANSTAD(TILL PAPPA) OCH BLIR DÄR TILLS SÖNDAG. HAARE!


/C

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards