Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Caroline - 15 oktober 2010 18:04

Hej.

Börjar med att DET ÄR FREDAG! DET ÄR GÖTT.

Min blogg suger och knappt verkligheten duger.

Mina vänner är de enda som inte ljuger och det är så skönt att veta att du står här och dammsuger.


jag gillar att rimma, men mina ordval måste jag nog trimma. 


HIHI, PUSS PÅ STJÄRTEN.

/C.

:)

Av Caroline - 15 oktober 2010 07:11

Bloggade inte mycket igår.

Stack till familia köpcentrá igår och skulle egentligen handla skor, men hittade inga så jag köpte lite andra saker istället som; en kofta, tunika, halstabletter mm.

Vi (Malin och jag) tog bussen hem kvart i 8 och var hemma 9.

Helt sjukt att det ska ta en timme och en kvart att ta sig hem, men jaja.

Halstabletterna jag köpte var Mucoangin, och dom bedövar hela käften, hehe.

Ja, jag har ju åkt på någon halsont- förkylnings- jobbigrej. :(


Idag ska jag - till skolan, hem, gå igenom mina kläder, sälja vissa, slänga 1/3 !!

snacka om att bli klädfattig sen ;)


Nu står min syster och gör amerikanska pannkakor till mig, vilken gullig en!

Går upp X-tra tidigt för min skull!


HA DET FINT!


Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards