Alla inlägg den 20 september 2010

Av Caroline - 20 september 2010 20:37

Kvällsan.

WEAK AS I AM.

Ni missar väll inte Ullared? :) Det gör inte jag iallafall.

Men just nu är det paus, mamma kommer om några timmar typ, så nu är jag och Malin ensamma hemma, ovanliiiigt (:


Men.., nu ska jag gå tillbaka till tv;n.

Vet inte om jag bloggar mer idag, för imorgon är det tisdag - innebär skola till 4.

sååååååå jaaaaaaaag skaaaa nooooog soooooooooovaaaaaaaa!

 

MEN HA DET SUPER, SÅ SES VI IMORGON!

 

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA FFS, I LIKE.

 

/C.

Av Caroline - 20 september 2010 15:37

HEJSAN HOPPSAN FALLERALLERA....!


NU är jag hemma.

Först väntade jag på bussen en halvtimme, och medan jag satt där i busskuren med maaassa folk runt omkring och regn så körde pappa förbi utan att se mig.

Och när bussen väl skulle komma så kom det bara två till torp och ingen till hlöv, så jag åkte till torp, och när jag precis hade hoppat på bussen och den körde så kommer pappa igen och det var ju så typiskt att jag inte kunde gå av eftersom det var bilar bakom och framför och jag var omringad av minst 60 pers. -.-

Men sen kom jag till torp, tog 241;an till mholm och gick därifrån i pissregn!

 

Med andra ord har det tagit mig en timme och 40 min för att komma hem, normalt.

 

Men annars.., ja dagen har varit skit.

Skolan var tråkig, blev "utslängd" för att jag störde och hade kul, haha!


Har inte tagit ett enda kort för min laddare har varit i pappas bil an so on..

Men nu har jag den igen.


HA DET FINT!

/C.



Av Caroline - 20 september 2010 06:37

Hallåja godmorning.

Har vaknat med jämna mellanrum typ 02, 04, 06.. och nu gick jag till slut upp.

Det är ganska konstigt att jag vaknar så ofta bara för att jag veeet att jag inte har satt något alarm, helt sinnes.

Igår följde jag inte valvakan så bra.., men nu vid nyheterna såg jag att moderaterna står kvar som regerare, och att vi fortfarande har Fredrik som statsminister, det stämmer va? 

 

Nu ska jag nog göra vid mig och sen åka till bussen om en timme drygt.


Lovar att ta fler bilder idag och lägga in, håll ut fgs!


HA DET FINT!

/C.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards