Alla inlägg den 23 september 2010

Av Caroline - 23 september 2010 10:04

Hej igen.

Går segt men säkert framåt med min planering.

Har duschat, men inte sprungit till marieholm än, nja kanske får skippa att springa haha, men jag ska cykla dit sen iallfall.

Och packningen går det sådär med, har tagit fram en väska trots allt och nu ska jag bara fylla den med, det är det som är det svåra.

 

En sak till förresten, tycker du det är rätt att kopiera andras låtar och göra en ny av den typ, som dem har gjort med "Whatcha Say-Jason Derulo"?

Om ni lyssnar på denna låten:

  


..ca 3 minuter in i den så hör ni: mm whatcha saaay blablabla... osv.

BLIR FÖRBANNAD PÅ SÅNT OCH KAN DAMPA SÖNDER ALLTIHOPA.

TYP HÄLFTEN SOM GÅR OCH SJUNGER WHATCHA SAY VET INTE ATT DET ÄR FRÅN EN ANNAN LÅT SOM ÄR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE, ALLT JAG VILLE FÖR DENNA GÅNGEN IALLAFALL.


HA DET FINT. 

23

Av Caroline - 23 september 2010 07:11

TJOHOPP.

JAG är REDAN vaken. Men fråga inte varför och sånt för jag har inget svar på det. höhö...

Fast jag är ganska trött också, men med 2 gnyande hundar är det inte lätt att somna om när man väl vaknat så istället satte jag mig här, men ska snart kolla på vakna med the voice.

Sen måste jag packa som jag inte gjorde igår.

Aja,


HA DET FINT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards