Alla inlägg den 22 september 2010

Av Caroline - 22 september 2010 17:58

Tjobalooja.

Är väldigt dålig på dethär med bilder.. öhöhöh.

Just nu sitter jag och lyssnar på Dynamite, den är bara för jävla bra.

Har varit ute och sprungit till norrvidinge och handlat massa frukt och grönsaker, Malin cyklade den lilla latisen, men iofs så behöver hon inte gå ut och springa, och eftersom jag inte palla springa tillbaka så satte hon sig på pakethållaren, och jag cykla.. så det var ju bra på ett vis! 

Men hem kom vi, med massa nyttigheter för 93 spänn.

Och nu ska vi snaaaart börja med maten, mamma är påväg hem med toapapper.

OCH SEN MÅSTE JAG PACKA AHH, STRESSAT TILL EN VISS DEL, MEN AJA.

Imorgon åker jag och Ollebull till Hbg, sen hem till henne, sen hem till Anne Coos och sover där, sen drar vi till Gbg på fredaaaaaag, yeaah.

-och då ska jag fotta satan & våga mig på alla karuseller som BV vill åka.

 

 

kommer bli en del mobilbloggande med andra ord, stå ut. och njut.

 

HA DET FINT.

LÅNGHELG, IM IN LOOOOVE WITH U.   

 

/C.

 

 

 

 


Av Caroline - 22 september 2010 14:21

Tjooo. Nu sitter jag här på kockens med nelly, becky, nikolina, julia, emelie, axel och dennis. Tre äter pizza och resten smakar. Men nu ska vi springa till bussen och komma hem. :::) ha det fint. Ps. Mobilbloggar för första gången hahaa se fram emot en förbättring.

22

Av Caroline - 22 september 2010 06:18

Godmorgon.

Det är onsdag, sista skoldagen denna veckan, men prov.. :(

Så detta får bli ett fett kort inlägg asså.

Nu ska jag göra vid mig, har ni tur kommer det ett inlägg senare.

Idag slutar vi allafall två, så jag är hemma vid kvart över tre ungefär.

HA DET FINT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJO
Jag heter Caroline och är 14 år, resten får du läsa dig till i mina inlägg!
Ha en bra dag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ta bort min blogg?
 JA
 NEJ
 JAG VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards